Gewikt. Nog meer gewogen. Meningen verzameld van het volk. Campagnemakers erbij gehaald. Heidagen zonder eind doorstaan. Overnacht op de versleten sofa van de lokale cultuurpsycholoog. En in ineens was ie geboren:

Once Upon A Time In Tillywood

Een nieuwe, leftfield pop dansavond in Tilburg. Eerdere overwogen namen waren “Checkpoint Indie”, “T-Day” en “Heb Je Ook Wat Anders”. Maar Once Upon A Time In Tillywood het is. Al was het maar omdat je het heerlijk onmogelijk kunt afkorten. OUATIT!

Toen moest er artwork komen. Iets met inclusiviteit, zendingsdrang en goeie zin. Het gevoel van de festivals als nieuwe bedevaartsoorden. Maar dan vertaald naar de club. Naar Once Upon A Time In Tillywood | Club Smederij om precies te zijn. Droomfabriek Toffey kwam uiteindelijk met het juiste beeld. Real as a donut zou Tarantino zeggen!

Is het al 28 maart??? 🤩

Laat een reactie achter